Nog een paar nachtjes.... - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Darryl&Jonneke - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes.... - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Darryl&Jonneke - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes....

Door: Jonneke & Darryl

Blijf op de hoogte en volg Darryl&Jonneke

06 November 2013 | Nederland, Barendrecht

Exciting ! Finally it's almost there, a few nights and we'll fly to Bangkok! We have been looking forward to it for months, worked hard, saved much and last month we had almost too much time to prepare our trip from the Netherlands, we are all set to go! For the past week our bags are packed and staring at us and all travelblogs, books and documentaries have been seen now.

We go for exactly three months backpacking through South East Asia and we want to see Thailand , Laos and Cambodja and possibly more.

For the first week in Bangkok we have booked a guesthouse and after that we go to Khao Yai National Park for a jungle trekking tour of a day and a half. For the last two weeks we've booked a jungle hut on the island of Koh Chang and we will fill in the weeks in between once we're there. Of course we would like to keep you informed of all our adventures through this site and if the experienced travelers among you have any tips they are certainly welcome!

For now lots of love from Barendrecht , our next message will be from the slightly warmer Bangkok :D We will miss you ( maybe a little bit )

-----------------------------------------------------------------------------------------

Spannend! Eindelijk is het bijna zover, nog een paar nachtjes slapen en dan vliegen we naar Bangkok! We hebben er maanden naartoe geleefd, hard gewerkt, veel gespaard en de laatste maand hadden we bijna te veel tijd om ons voor te bereiden vanuit Nederland, we zijn er helemaal klaar voor! Onze tassen staan al een week lang ingepakt naar ons te staren en we hebben alle reisverslagen, boeken en documentaires nu wel gezien.

We gaan voor precies drie maanden door Zuid-Oost Azie backpacken en willen daarbij in elk geval Thailand, Laos en Cambodja zien.

We hebben voor de eerste week in Bangkok een guesthouse geboekt en daarna gaan we naar Khao Yai National Park om daar een tour van anderhalve dag door de jungle te maken. Voor de laatste twee weken hebben we een junglehut op het eiland Koh Chang geboekt en alle weken daartussen vullen ter plekke in. Uiteraard willen we jullie graag op de hoogte houden van al onze avonturen via deze site en als de ervaren reizigers onder jullie nog tips hebben zijn ze zeker welkom!

Voor nu nog heel veel liefs vanuit Barendrecht, ons volgende berichtje zal zijn vanuit het iets warmere Bangkok :D We zullen jullie (misschien een heel klein beetje) missen!